سعی کردم یکم عوض بشم....
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

بعضی از دوستان تو نظرات خصوصی ازم خواسته بودن فونت نوشتاریم را تغییر بدم که منم به خاطر شما تغییر دارم

 

امروز سه تا مطلب طنز و خنده دار گذاشتم تا یکه فضای وبم عوض بشه

البته تو یکیش یکم با دخترا شوخی کردم که خواستم قبل از خوندن معذرت بخوام

شرمنده

فرق وبلاگ نویسی دخترا با پسرا...

 

وبلاگ یک دختر
 
 
 
 
وااااااااااااااااای امروز تفلدمه
تفلد تفلد تفلدم مبارک

25655555544884تا کامنت
-تولدت مبارک خانومی
.
.
.
-شما از طرف بلاگفا بهتربن وبلاگ نویس معرفی شدید

وبلاگ یک پسر

آرزو می کنم روزی برسه که همه انسان ها بتوانند با هر عقیده رنگ و قومیتی در کنار هم آزادانه زندگی کنند

1 کامنت
-حرف مفت نزن

(تازه همون یه نفر هم آدرس وبلاگ خودشو گذاشته)
 

فرق زمین خوردن دخترا و پسرا...

 

 

پسر در حال دویدن...


زااااارت (صدای زمین خوردن)
رفیق پسر: اوه اوه ؟؟؟؟؟؟؟؟چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی ؟؟؟؟؟، پاشو ؟؟؟؟! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی")
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!

**************************
 

دختر در حال راه رفتن...

دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)
رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین
 
و اینم چندتا عکس که بهتره خودتون قضاوت کنین........
.....
....
 
نظر یادتون نره

 

 


نظرات شما عزیزان:

تکنوازنده عشق
ساعت15:05---16 آبان 1391
مرسی که نظر گذاشتی منو با اسم تکنوازنده عشق لینتک کن وبهم بگو

پسرک تنها
ساعت14:39---25 شهريور 1391
یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری

mina
ساعت11:30---13 شهريور 1391
فراموش کردن خوبان بی احترامی به قانون خاطره هاست.



sogand
ساعت0:04---27 مرداد 1391
salam.nakone baham ghahri ke aslan soraghi azam nemigiri?apam.bodo bia

baran
ساعت7:53---23 مرداد 1391
وب خیلی زیبایی داری آقا مهران.
به منم سر بزن.منتظرتم


دختران دریا
ساعت23:25---20 مرداد 1391
برای کسی که حرف و سکوتش،
دوری و دیدارش،
ماندن و رفتنش ...
و پاسخ و اشاره اش
یک سمفونی رویایی؛
با تک نوازی هنرمندانه ی یک شب بارانیست ...
چه می شود نواخت جز سکوت ...؟!


لقمان
ساعت11:23---17 مرداد 1391
سلام مهران عزیز
مرسی بهم سر زدی
آپت قشنگه مثل همیشه};-};-


ramin
ساعت0:37---17 مرداد 1391

تو می خواستی بشی " سنگ صبورم " ...

تو شدی "سنگ" و من هنوز "صبورم


باحال بودن ممنونم


تنها
ساعت9:23---16 مرداد 1391
...نقــاش بـاشـے!

چـقــدر می گیـرے

بیایے و صفحه هاے سیاه دلم را رنـگ کنے؟

بـعـــد بـرای دیــوار اتاق دلـــم

یــــک روز آفتابے بکشے که نــــور آفتـــاب تا میـانه اتاق آمــــده باشد

راستـــــے مـــטּ روی صـــورتــم یـــک خنــــــده می خـــواهـــم...

نــرخ ِ خـنـــــده که گـــــران نیســــت؟...


دختر آدم
ساعت23:26---15 مرداد 1391
بامزه بود ممنون};-

azi
ساعت22:43---15 مرداد 1391
سلام مهرانی چطوری؟
چه عجب پیدات شد!!!!
من این پستتو نغض میکنم.همه دخترا مث هم نیستن همونطور که همه پسرا مث هم نیستــــن


مهدی
ساعت22:00---15 مرداد 1391
مرسی اومدی قربونت مهران جون بازم بیا اپتم عالی بود

ریحان
ساعت18:17---15 مرداد 1391
باحال بودن ممنونم که خبر دادی

ایوب
ساعت18:04---15 مرداد 1391
بگذار تا مقابل روي تو بگذريم

دزديده در شمايل خوب تو بنگريم


دختران دریا
ساعت16:13---15 مرداد 1391
سلاممم ... رسیدن به خیر ...
خواهش می کنم ، سر زدن وظیفمون بود ...
مرسی از نظرتون، امیدوارم همچنان آپ ببینیمتون ...
مطالب خیلی با نمکی بودن ... خسته نباشین واقعا


mahtab-a
ساعت14:03---15 مرداد 1391
جالب بود،ممنون

ياشاسين آذربايجان
ساعت13:25---15 مرداد 1391
طاقت من طاقت دل طاقت سنگ است
غزل پریده رنگ است دل ترانه تنگ است
نه در زمین نه در زمان جای درنگ است
بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است
مرا حوصله تنگ است

هر کسی همنفسم شد دست آخر قفسم شد
من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد
اون که عاشقانه خندید خنده‌های من رو دزدید
پشت پلک مهربونی خواب یک توطئه می‌دید

رسیده‌ام به ناکجا خسته از این حال و هوا
حدیث تن نیست مرا طاقت من نیست
مرا طاقت من نیست، مرا طاقت من نیست

نه در زمین نه در زمان جای درنگ است
بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است
مرا حوصله تنگ است

هر کسی همنفسم شد دست آخر قفسم شد
من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد
اون که عاشقانه خندید خنده‌های من رو دزدید
پشت پلک مهربونی خواب یک توطئه می‌دید
رسیده‌ام به ناکجا خسته از این حال و هوا
حدیث تن نیست مرا طاقت من نیست
مرا طاقت من نیست، مرا طاقت من نیست

طاقت من طاقت دل طاقت سنگ است
دل ترانه تنگ است غزل پریده رنگ است
نه در زمین نه در زمان جای درنگ است
بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است
مرا حوصله تنگ است



شعله
ساعت13:18---15 مرداد 1391
سلام آقاگل.خیرمقدم!خوبی؟ خیلی ممنونم .جالب بودن.موفق و شاد باشی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
15 / 5 / 1391برچسب:, 12 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§